ידיד שלי שוכר דירה והמשכירים ביקש ממנו שיביא 2 ערבים. הידיד שילם את כל הסכום לשנה מראש במזומן ועברו 3 חודשים מאז שהוא נכנס לדירה והכל בסדר ולא קרה שום דבר ולא הייתה בעיה עם השכירות. אני אחד מהערבים והחלטתי מסיבות אישיות שאני רוצה לבטל את החתימה. העורך דין אמר שאני פשוט צריכה להגיד לידיד להביא מישהו במקומי ורציתי לדעת האם ישנה אופציה אחרת בלי שיהיה לי לא נעים מהידיד. תודה מראש.
התשובה היא לא.
הביטול חייב להיות בהסכמת המשכיר וסביר להניח שהוא יבקש מישהו חלופי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. את יכולה להביא את החוזה לסיום בהתאם לדרך שקבעת ( שוכר חלופי / הודעה מראש בהתאם לחוק 60 ימים שוכר 90 ימים משכיר). 2. מס ימים זהו זמן סביר שעל המשכיר לפנות לשוכר הפוטנציאלי, ככל ובעלת הדירה לא עושה...
המשך תשובה