דירה שהשכרתי עם אופציה לשנה נוספת. השוכר מודיע לי 3 שבועות מראש על עזיבת הדירה. (וזה לאחר שאני התקשרי אליו לשאול מה קורה). האם זה חוקי ? (בחוזה לא מוזכר הנושא). אם לא חוקי, מה אני יכולה לעשות בנדון ?
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לאמור בהסכם. ככל ולא מומשה האופציה הרי שההסכם מסתיים במועד שנקבע.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ומדובר במימוש אופציה בדר"כ מצוין בהסכם שמדובר באותם תנאים ( ומתייחסים לדמי השכירות בנפרד). ככל ואין המדובר במימוש אופציה, זכותה של בעלת הדירה לדרוש בטוחות אחרונות ו/או נוספות...
המשך תשובה