שלום בחוזה ישנו סעיף שנה+אופציה.לאחר 11 חודשים הודעתי על כוונתי להמשיך עוד שנה ,והמשכיר לא התנגד.לאחר חודש הוא החליט שהוא מפנה אותי אע"פ שיש ברשותי 2 בנות בחוק חינוך חובה,הוא נתן לי 4 חודשים .אך הישוב שאני גר בו לא מאפשר לי לימצוא דירות להשכרה.המקומות הקרובים ביותר לא מאפשרים לי להביא את הבנות למסגרת החינוכית.תאריך העזיבה הוא 15.04.2013 שזה חודש וחצי לפני סיום הלימודים.האם זה חוקי,או שהוא צריך לפחות לאפשר לי לשהות בדירה עד סיום הלימודים 30.06.2013 ואז להתפנות.
מכאל שלום,
אין חובה למשכיר לאפשר לשוכר לסיים את שנת הלימודים, אם אין סעיף על כך בהסכם. רצוי להגיע להבנות בינך למשכיר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ישנה פסיקה רבה בה בתי המשפט רואים בעין לא יפה את עשיית הדין עצמי בעניין פינוי מושכר ובהפעלת כח שלא באמצעות בתי משפט ואף לעיתים פסקה פיצויים לשוכרים, כל מקרה לגופו...
המשך תשובה