שלום רב, שמי יוסף גזיאל ובשכונה בה אני גר מתנהל משא ומתן לפינוי בינוי. רציתי לדעת האם אפשר לבקש בקשה בזמן שמתנהל משא ומתן, לפינוי בינוי להוספת מ"מד ומרפסת באיזור המגורים בו מתנהל הפרוייקט
תאורטית, אין מניעה חוקית. מעשית דיירים מסביבך יתנגדו שכן מהלך כזה עלול להערים קושי על ביצוע הפרויקט.
בכבוד רב,
נריה כהן, עו"ד- ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
זה תלויבמספר גורמים... אם תקבלו 2 דירות או דירה אחת בסוף הפרוייקט...ניתן לקבל פטור על דירה אחת במסגרת תמ"א 38/2 או במסגרת פינוי בינוי. על כל פנים נכון שתבקשו פגישה עם יועץ המס של הפרוייקט בטרם תחתמו ו...
המשך תשובה