שלום רב, רציתי להבין מהם תשלומי המיסים שבעלי הדירות צריכים לעמוד בהם בהליך פינוי בינוי? האם העלויות האלו של המיסים באמת צריכות ליפול על הדיירים ולא על היזמים? יש אפשרות לבחור בין כמה מסלולי מיסוי? תודה מראש על ההבהרות,
בכל עסקאות הפינוי בינוי שאני מכיר הדיירים אינם משלמים מיסים אלא היזם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבין החשש של עוה"ד מפני מצב שיעבוד ובסוף לא יקבל שכר. עדיין לא נכון בעיניי להטיל הגבלות על הלקוחות לעניין ניהול מו"מ וכו` ולבטח לא לאיים בחובת תשלום שכ"ט של הדיירים למקרה כזה. נכון הוא להכין...
המשך תשובה