שלום רב, רציתי להבין מהם תשלומי המיסים שבעלי הדירות צריכים לעמוד בהם בהליך פינוי בינוי? האם העלויות האלו של המיסים באמת צריכות ליפול על הדיירים ולא על היזמים? יש אפשרות לבחור בין כמה מסלולי מיסוי? תודה מראש על ההבהרות,
בכל עסקאות הפינוי בינוי שאני מכיר הדיירים אינם משלמים מיסים אלא היזם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
העברה במתנה פוגעת בזכות לקבל פטור ממס שבח בעסקת הפינוי בינוי. מיום החתימה על תצהיר המתנה נדרשת תקופת צינון של שנתיים לפחות כדי לאפשר החזרת הפטור. לכן, מקבל המתנה לא יוכל בשנתיים אלו, לחתום על הסכם הפי...
המשך תשובה