האם בעת מגורים כשוכר בבניין בתמ"א יש חובה לשלם ועד בית?

ההיגיון אומר שבתקופה כזו צריכת החשמל המשותפת, צריכת המים המשותפת, ניקיון וגינון צריכים לחול על היזם.
נכון עבורך להכניס תיקון להסכם השכירות הפוטר אותך מתשלום הסכומים הנ"ל ביחסים שלך מול בעל הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אין תשובה נכונה אחת אבל נראה שיש חוסר אמון ביניכם ובין הנציגות . אם יש לכם רוב וביכולתכם להשפיע ולקדם ישיבת דיירים ובדיקת הנציגות והרכבה כדי לשפר את האמון ביניכם ובין הנציגות עשו זאת. ואם אתם בודדים ...
המשך תשובה