האם בעת מגורים כשוכר בבניין בתמ"א יש חובה לשלם ועד בית?

ההיגיון אומר שבתקופה כזו צריכת החשמל המשותפת, צריכת המים המשותפת, ניקיון וגינון צריכים לחול על היזם.
נכון עבורך להכניס תיקון להסכם השכירות הפוטר אותך מתשלום הסכומים הנ"ל ביחסים שלך מול בעל הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
המחירים משתנים בהתאם לאיזור בו נמצא הבניין, לאטרקטיביות של העסקה למידת המומחיות של עוה"ד, להיקף הניסיון שלו ולהיקף השירות המשפטי אשר יינתן ע"י עוה"ד המטפל. בניינים במרכז ת"א מתומחרים גבוה יותר. ככל שמ...
המשך תשובה