שלום רב, ההורים שלי פנסיונרים בקושי מדברים עברית ולא יודעים לקרוא או לכתוב. הם גרים בבניין רכבת, הרוב חתמו לפינוי בינוי, גם הם חתמו. ואחרי זה הגיע מכתב מוזר שהדירה ממושכנת לטובת היזם ל-99 שנים, האם רימו אותם? או שזה נורמלי? האם יש סיכוי לבטל מכיוון שהם חתמו על מסמכים בשפה שהם לא מבינים? תודה רבה

יש להתייעץ עם עו"ד באופן פרטי שיבחן אם ההחתמה נעשתה עפ"י החוק.
ניתן לפנות גם לרשות להתחדשות עירונית שתבחן את ההתנהלות בעניין.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
צריך לקרוא ההסכם. צריך לעקוב אחר שלבי התכנון ולבדוק גם בעיריה וכו`. בכל מקרה אתה חייב לקחת עו"ד שיטפל ברכישת הדירה. מציע שתעשה זאת עם עו"ד מומחה בתחום הפו"ב. יש השלכות נוספות ובדיקות נוספות שצריך לעשו...
המשך תשובה