יש שכנה אולי דמנטית, רשומה עליה בעלות חלקית בטאבו והשאר על ילדיה. האם הם יחתמו על בחירת נציגות וגם בהמשך, ומה לגביה? לא יודעת אם יש יפויי כוח מתמשך מהאם מתקופה שהיתה עדין צלולה, כולם רשומים בטאבו על אותה דירה. מי צריך ויכול לחתום? או שדירה זו תיפסל?

על הילדים לחתום ובמקביל למנות אפוטרופוס לאם. אם הפינוי רחוק- אפשר להמתין בינתיים עד לשלב הליווי הבנקאי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
תחום ההתחדשות העירונית לומד כל הזמן וצובר ניסיון. כך גם כל העוסקים בתחום . מטבע הדברים יש בעלי מקצוע אמינים יותר ומנוסים יותר וכאלה שפחות. בפרוייקטים ישנים מאוד שנחתמו לפני שנים רבות ייתכן וניתן היה...
המשך תשובה