והאם יש הבדל בין פינוי בינוי כתוצאה מתמ"א 38/2 לבין פינוי בינוי "רגיל" לבין תוספת קרקע לצורך בינוי-פינוי בינוי בעניין אחוז הסכמת דיירים

כן, יש הבדלים. בגדול צריך הסכמה של 80% בכל המסלולים אך עדיין יש הבדלים שלעיתים יכולים להיות משמעותיים בין המסלולים השונים.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לצורך מינוי נציגות - אפשר להסתפק ב- 51% לצורך הגשת תב"ע 60% ולעיתים אפשר להסתפק ב- 50% לצורך הגשת בקשה להיתר בניה- 80% במתחם ובלבד שבכל בניין יש לפחות 2/3 לצורך הגשת תביעה כנגד סרבנים- כנ"ל לצורך ...
המשך תשובה