שלום. האם יש הלכה עדכנית יותר שנפסקה בנוגע לאחוז הדיירים שצריך להשיג שיסכימו לחתום על פרויקט של פינוי בינוי בבניין המשותף?

כדי למנות נציגות/עו"ד די ברוב רגיל.
כדי להגיש תב"ע נדרשת הסכמה של 60% מבעלי הדירות במתחם. לעיתים די ב- 50%, תלוי במדיניות הרשות.
כדי להגיש תביעות (לאחר אישור התב"ע) נדרשת הסכמה של 80% מבעלי הדירות.
כדי לקבל ליווי בנקאי ולצאת לבניה נדרשת הסכמה של 100%.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי רועי, להבנתי, נכנסת לדירה לאחר שהובהר לך המצב לאשורו, לאחר שהסכמת לכך ולאחר שחתמת על כך. יכול להיות שהתנאים קשים אבל זה לא נראה כמו משהו לא חוקי. ...
המשך תשובה