האם צריך שרוב הדיירים עצמם יצטרפו לתביעה, או שאף חלק יתבעו, או רק היזם, ודי במה שהרוב חתמו על הסכמה לפרויקט, ללא יפוי כח שיתבע בשמם.

בפינוי בינוי (להבדיל מתמ"א) אין חובה שכולם יתבעו את הסרבן. אפשר שחלק מהדיירים יתבע ואפשר שהיזם ואפשר שיחד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כדי שאוכל להתייחס, עליי לראות את אותו מסמך של "חתימה ראשונית" פרוייקט פינוי בינוי זה דבר מבורך. השאלה המרכזית היא מול מי עושים את הפרוייקט. האם מול מארגן/מתווך/מאעכר הולך ומוכר את החתימות או מול חב...
המשך תשובה