במתחם שבו 7 בניינים 4 בניינים החליטו ללכת עם חברה קבלנית 3 בניינים החליטו ללכת עם קבלן אחר בניסיונות גישור כדי לאחד את הבניינים הסתבר שהנציגים של 3 הבניינים מקבלים הטבות מהקבלן שהמליצו עליו. האם דיירים ב-4 הבניינים יכולים לפעול כנגד אותה נציגות שהובילה לבחירת קבלן אחר ולפלג את הבניינים?

1. תמורה שמקבלים הנציגים חייבת להיות שקופה ומוסכמת על כלל בעלי הזכויות.
2. אפשר לפצל נציגויות/עורכי דין/יזמים אבל הניסיון מלמד שפיצול מקטין את הסיכויי של הפרוייקט לצאת אל הפועל.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. בזמן הפינוי את אמורה לקבל דמי שכירות, כך שלא ברור לי מדוע תהיה הנכס יהיה "לא שמיש עבור שכירות" 2. דירתך החדשה תהיה שווה יותר מדירתך הישנה כך שלא ברור מדוע את מדברת על "ירידת הערך של הנכס". ...
המשך תשובה