שלום לעו"ד נריה כהן, ברשותי שתי דירות בשותפות עם אחי בבניין הנמצא בתהליך פינוי בינוי בגבעתיים. כמוכן באותו בניין יש ברשותי בלבד מחסן 10.7 מ"ר. היזם נותן לכול דירה מחסן 5 מ"ר. אני דורש מהיזם תמורה מלאה עבור המחסן 10.7 מ"ר האם היזם מחויב לתת לי תמורה מלאה של המחסן כלומר 1:1 ללא מגבלות כלשהן? בתודה

אם כולם מקבלים מחסן, גם מבלי שיהיה להם, ולך יש מחסן קיים, הרי שברור שאתה צריך לקבל מחסן נוסף עבור המחסן. אם אתה שואל האם אתה צריך לקבל גם על המחסן הקיים תמורה נוספת, נגיד הגדלה של 10% או משהו כזה, זה בהחלט הגיוני אך יש לא בהכרח ועדיין אין פסיקה שמחייבת יזמים לתת הגדלה של מחסן קיים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הסכם שכה"ט צריך להיות חתום מולכם כדיירים. אפשרי שהיזם ישלם לכם עבור שכה"ט של עוה"ד שלכם. נוסח יפוי כהכוח עבור עוה"ד שלכם מקובל ובלבד שיוגבל למסגרת של הפינוי בינוי ולא ייעשה בו שימוש חורג ולא יועבר ...
המשך תשובה