הי יש ברשותי דירה שקניתי מעמידר הדירה רשומה בטאבו כדירה אחת 7 חדרים, אבל בפועל היא מפוצלת לשני דירות עם ארנונה וחשמל ומים בנפרד בעירייה זה מוכר כשני דירות נפרדות במקרה של פינוי בינוי אני מקבל שני דירות קטנות או אחת גדולה?

אתה כותב "בעיריה זה מוכר כשתי דירות". אם כוונתך שהעיריה מחייבת אותך בארנונה עבור 2 דירות נפרדות - זה עדיין לא אומר שיש היתר לפיצול 2 הדירות. רק אם יש היתר לפיצוטל הדירות תוכל לקבל בוודאות 2 דירות. אם זה לא המצב תוכל לבקש, ואולי תקבל ואולי לא.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם עוה"ד של המתחם ראוי בעינייך אני מציע להתקדם איתו. פרוייקט פינוי בינוי הוא פרוייקט מורכב. הפרוייקטים שמצליחים הם פרוייקטים בהם יש גיבוש ונציגות חזקה. גיבוש וכוחות מאוחדים חשובים גם מול רשויות התכנון...
המשך תשובה