אני עומד לחתום על רכישת דירה במתחם שייתכן ויעבור פינוי בינוי בעתיד. יש לי כבר דירה שניה בבעלותי באותו המתחם. הפרויקט נמצא בשלב הפקדת תכנית ועדיין לא נחתמה עסקה עם יזם. האם לפי תיקון 49כב שפורסם בחוק ההסדרים האחרון, אהיה מוגבל בפטור ממס שבח לדירה אחת או שאקבל פטור לשתי הדירות?

מכיוון שכבר חתמת יהיה נכון לבדוק עם מומחה המס שטיפל כיצד דיווח על החתימה הראשונה שביצעת ולקבל הנחייתו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם התב"ע מאושרת אז כדאי לבדוק עם שמאי או באמצעות מכרז מול מספר יזמים מה יכול להיות כלכלי. כדאי שתהיו מלווים בעו"ד לשם כך. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה