האם ליקויים וכשלים בסקיצה של הבניין והדירות החדשות המתבטאים ב-2 בניינים שהופרדו וכעת המרחק ביניהם 4.5 מטר בלבד, ואו מחצית משטח התוספת לדירה נועד למסדרון ארוך ועוד. תכנון לקוי ולא הגיוני, האם זו סיבה סבירה להתנגדות, ואם חתמתי יש דרך חזרה. הסירוב לא עקב רווח או הפסד בכלל.

אם התכנון שאתה מתאר אינו עומד בחריגה למה שהוסכם ואינו עומד בחריגה להיתר הבניה ואם הדירה החדשה שאתה אמור לקבל שווה יותר מהדירה הנוכחית כי אז רוב הסיכויים שהתנגדותך תידחה.
אם חתמת וכל מה שכתבתי למעלה מתקיים איני רואה כיצד תוכל לבטל חתימתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לגבי תמ"א 38/2 הנושא חדש ועדיין לא התגבשו הדברים לגבי הפרקטיקה. בפינוי בינוי- יש יזמים הטוענים שכבר בשלב חתימת ההסכם על הקשיש להודיע. אך מקובל לאחר החלטת ועדה להיתר בניה. היזם מחוייב להעביר התשלום מ...
המשך תשובה