מצב עכשוי, לכל הדיירים הפרטיים ועמידר יש מקום חניה סמוך לבניין, האם עמידר יכולה ליטול את זכות החניה לדיירי עמידר בבניין שיוקם, מדובר בדיירים נכים ללא תו חניה..תודה למענה.

השאלה כללית מידי. האם מדובר בפרוייקט פינוי בינוי? האם מדובר בקרקע של המדינה? של עמידר? האם מדובר בדירות בשיכון ציבורי? באיזה שלב תכנוני ומשפטי אתם נמצאים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא ניתן במסגרת מצומצמת זו לענות כל השאלה "אילו דברים חשוב שיהיה בהסכם". ככלל אתם אמורים להיות מיוצגים ע"י מפקח בניה שינהל מו"מ לגבי המפרט, עו"ד שינהל מו"מ משפטי עבורכם, שמאי שינהל מו"מ לגבי ענייני הני...
המשך תשובה