שלום אנחנו משכירים דירה שמיועדת לפינוי בינוי אנחנו מסרבים לחתום. יש חתימה של 80% מהדיירים. קיבלנו מכתב מהעורכת דין שבו כתוב "היזם יגיש נגדנו תביעה למפקחת" מה זה אומר מבחינתו? תודה רבה

זה אומר שיהיה הליך משפטי ואם לא יהיה לכם נימוק ענייני יהיה פס"ד כנגדכם ותחוייבו בהוצאות משפטיות של עורכי הדין, של ביהמ"ש וייתכן גם נזקים שגרמתם, אם גרמתם, לתהליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
משאלתך אני מבין שנחתם הסכם. אם זה המצב ברי שהזכויות שיש לאמך ומנגד החובות של הקבלן כלפיה נגזרות מההסכם עליו חתמתם ...
המשך תשובה