שלום, האם בפינוי בינוי, יש בעייתיות בכך שהמנהלת מינתה שמאי מטעם בעלי הדירות ביוזמתה, ללא ידיעת הנציגות? האם יש כאן ניגוד אינטרסים?

ראוי כמובן לעדכן ולעיתים גם לקבל אישור- תלוי במנדט שקיבלה המינהלת מהנציגות /מבעלי הדירות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
זה תלוי מה השירותים שביקשתם מעוה"ד ועל איזה הסכם חתמתם עימו. יש מתחמים שמעדיפים לנהל את המו"מ המסחרי באמצעות הנציגים ויש מתחמים שמעדיפים שעוה"ד ינהל את המו"מ המסחרי. יש מתחמים שקודם בוחרים יזם, סוג...
המשך תשובה