שלום, האם בפינוי בינוי, יש בעייתיות בכך שהמנהלת מינתה שמאי מטעם בעלי הדירות ביוזמתה, ללא ידיעת הנציגות? האם יש כאן ניגוד אינטרסים?

ראוי כמובן לעדכן ולעיתים גם לקבל אישור- תלוי במנדט שקיבלה המינהלת מהנציגות /מבעלי הדירות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש מספר בעלי מקצוע מטעם בעלי הדירות שצריכים להצטרף בשלבים שונים לפרוייקט. מפקח בניה ורישוי שמאי יועץ ביטוחי עורך דין מומלץ גם: מארגן- שיסייע בכינוס/ארגון/ שיכנוע יועץ משכנתאות (בשלב הליווי הבנק...
המשך תשובה