שלום, האם בפינוי בינוי, יש בעייתיות בכך שהמנהלת מינתה שמאי מטעם בעלי הדירות ביוזמתה, ללא ידיעת הנציגות? האם יש כאן ניגוד אינטרסים?

ראוי כמובן לעדכן ולעיתים גם לקבל אישור- תלוי במנדט שקיבלה המינהלת מהנציגות /מבעלי הדירות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
המחירים משתנים בהתאם לאיזור בו נמצא הבניין, לאטרקטיביות של העסקה למידת המומחיות של עוה"ד, להיקף הניסיון שלו ולהיקף השירות המשפטי אשר יינתן ע"י עוה"ד המטפל. בניינים במרכז ת"א מתומחרים גבוה יותר. ככל שמ...
המשך תשובה