נרשמה הערת אזהרה על הדירה שלי ע"י הקבלן שאמור לבציע פינוי בינוי במתחם. חתמתי לו לפני כשנה וחצי .הפרויקט לא מקודם בצורה שחשבתי לא ע"י הקבלן ולא ע"י העורכי דין.לפי הערכתי אני אתפנה כ6_7 שנים .פנתי לקבלת משכנתה הפוכה לאחד מחברות הביטוח וזה לא ניתן בגלל הערת האזהרה.האים אפשר לבטל בצורה חד צדדית את רישום הערת האזהרה או לחיב את הקבלן לתת לי הלואה תודה

1. זה לא נכון שלא ניתן לקבל משכנתא. פשוט צריכים לעשות זאת מסודר וקבלת הסכמה מהיזם
2. לשאלתך השניה, לא ניתן לבטל חד צדדית אלא אם י הפרה מצד היזם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אתה יכולה לבטל חתימה לנציגות אם כי לא ברור מה התועלת אשר תצמח לך כתוצאה מהביטול. אם הנציגות נבחרה עפ"י רוב וכדין הרי שהחלוטת הנציגות תקפות גם לגבייך, גם אם ביטלת חתימתך או לא נתת הסכמה מלכתחילה. בהחלט...
המשך תשובה