שלום רב, במידה ויזם מציע לדיירי בנין תמ"א 38 ובמידה ויש רוב של דיירים שכן מעוניינים ויש מעט שלא. האם בכל זאת מבצעים תמ"א 38 לכל הדיירים כי יש את הרוב?

אם הגיעו לרוב הדרוש עפ"י חוק אז התשובה חיובית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא אמור להיות. עם זאת לא ציינת פרטים רבים כגון מועד חתימה על הסכם הפינוי בינוי וסטאטוס ביום החתימה, סטאטוס נוכחי, סטאטוס משפחתי של ההורים וכו`. אם טרם חתמת על הסכם מציע שתתייעץ עם כל הפרטים והניירת ע...
המשך תשובה