יש הסכם חתום שהיזם ישלם לדייר שכ"ד רוב משך הפרויקט. הוא עובד מספר חודשים ולא משלם. מה לעשות כדי לקבל הכסף מידית? האם אפשר לקחת מהערבויות שהפקיד. תודה

לגבי השאלה אם ניתן לקחת מהערבות- זה תלוי מהם התנאים שנקבעו בהסכם לגבי מימוש הערבות ומה נוסח הערבות (ערבות לביצוע או ערבות אוטונומית).
עליך לבדוק עם עוה,ד המייצג אתכם.
בהצלחה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם מדובר בתמ"א 38 לחיזוק או בתמ"א הריסה ובניה, יש סעיף פטור מיוחד שאותו קבע המחוקק ואני מניח שאם תסרב ניתן יהיה למנות ממונה בהליך תביעה כנגדך שיחתום על הבקשה לפטור מכוח התמ"א 38. ככל שהפטור של התמ"א...
המשך תשובה