ביתנו הוכרז ע"י העירייה כמבנה מסוכן. איננו מעוניינים לשפץ את המבנה שפונקציונלית לא עומד בסטנדרטים של היום אלא להרוס ולבנות בית חדש. שתי שאלות: 1. האם נוכל לבנות בדיוק את מספר הקומות והדירות של הבניין הישן להריסה או שאנחנו חייבים לבנות לפי תב"ע חדשה מאושרת לפיה יש לבנות 15 קומות. 2. מה לגבי סרבנים שאינם רוצים להשתתף בתודה ובברכה
אלון שלום,
1. התב"ע המאושרת מייחסת את זכויות הבניה המאקסימליות. לפיכך, הבניה אינה מחויבת לתקרת התב"ע המאושרת.
2. בכל הנוגע לדיירים סרבנים, דייר סרבן מוכרז כסרבן רק בהגיעכם לרוב הדרוש בחוק.
בברכה,
קרן כהן-בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
צריך החמות של כולם. גם של החורגים. אם חורג לא חתם וההתנגדות שלו היא בגלל החריגה אז הוא דירתו לא תיספר בחישוב הרוב. בסופן של דבר יהיה צורך לנהל הליך משפטי בעניינו ואם אפשר להשיג חתימתו כבר עתה- עדיף. ...
המשך תשובה