שלום, האם יש צורך באחוז מסויים של אישורים של בניינים סמוכים? למשל אחד ליד או שותפים לחניה (הכוונה צמודים) תודה

לכל בניין סמוך יש זכות תגובה/ערעור לגבי פרוייקט בניה שנבנה ליד הבניין שלו.
אין צורך באישור
אם יש משהו משותף כגון חניה בוודאי שצריך הסכמה ואישור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. יש מספר דרכים למנות נציגות. הדרך המומלצת היא אסיפה וחתימה על כתב מינוי. אך יש גם דרכים נוספות, דיגיטליות או החתמה רוב בעלי הדירות על מינוי. 2. זה לא מומלץ אך לא בלתי חוקי. 3. יש כאן ניגודי ענייינ...
המשך תשובה