בבניין שלנו יש 3 דירות עם 3 כיווני אויר, 3 דירות עם 2 כיווני אוויר ו-3 דירות עם כיוון אחד. בדירתי קיימים 3 כיווני אוויר, בעתיד אקבל רק 2, באיזה אופן אפשר לפצות אותנו על איבוד כיוון אוויר?

לא נהוג לפצות בפינוי בינוי על אובדן כיוון אויר.
ככלל בעלי 3 כיווני אויר יכולים להיות מנוקדים גבוה יותר ובהתאם לבחור את דירתם ראשונים, כלומר בקומה גבוהה יותר או לקבל כיוון טוב יותר.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אין רלבנטיות לעובדה שהוא תושב חוץ. ככל שהתגבשו התנאים לתביעה (רוב דרוש, אישור תב"ע וכו`), ניתן יהיה לתבוע. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה