שלוםץ יש לי דירה שלישית שלפני 10 שנים עשו בה פינוי בינוי. האם צרים לשלם מס שבח על ההפרש בין שווי הדירה שלפני פינוי בינוי לשווי הנוכחי או יש הנחה מסויימת. תודה

מכיוון שכבר בוצע תהליך פו"ב לפני למעלה מעשר שנים מציע שתפנה שאלה בפורום מיסוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. ברור שאם תוכל להשלים באופן חוקי חלוקה ולקבל הסכמת שכנים, עיריה, טאבו וכו` ויהיו לך 2 דירות בפועל אז תוכל לקבל 2 דירות. 2. אם הבניה לא חוקית אינך אמור לקבל תמורה וייתכן ותצטרך לשלם מיסים אחורה וקדי...
המשך תשובה