אני מחזיק בבעלות על שני דירות באותו רחוב המיועדות לפינוי בינוי , האם עלי לשלם מס שבח או מס רכישה על אחת הדירות וכיצד מחשבים זאת ?

על דירה אחת ניתן לקבל את הפטור של הפינוי בינוי, זהו פטור ספציפי. על הדירה השנייה יש לבדוק (מול כל עו"ד המתעסק במיסוי)האם יש זכאות לפטור/פטור ליניארי אישי.
בכל מקרה יש להציף עניין זה טרם החתימה מול היזם ולדרוש שהיזם ישא בתשלומי המס הנדרשים.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בכל הליך קבלת החלטות לכלבעל דירה זכות שווה. יחד עם זאת, כדי לבסס רוב בפינוי בינוי יש צורך ב- 80% מבעלי הדירות המחזיקים 75% מהרכוש המשותף. אם יש לך דירה גדולה , ייתכן ויש לך חלק גדול יותר ברכוש המשותף....
המשך תשובה