שלום בשכונתנו מנסים לקיים פרוייקט "בינוי פינוי בינוי" לצורך כך מבקשים ממני לחתום על כתב הסכמה לפרוייקט שאלתי היא במידה והפרוייקט לא יצא לפועל ובהתאם לחוק התחדשות העירונית , לאחר כמה זמן יפוג כוחו של הסכם זה ?

זה מאוד תלוי אם כתב ההסכמה הוא ל"יזם" או ל"מארגן" וכמה דירות יש בבניין/במתחם. אם תהיה יותר ספציפי ותראה לי את נוסח כתב ההסכמה עם הפרטים הנילוים אוכל לענות לך גם בפרטני.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהבניין נמצא בתהליך מתקדם של פינוי בינוי ואם כולם חוץ ממנו כבר הרחיבו יהיה נכון ל קחת שמאי שיעריך את שווי ההרחבה לה זכאי אותו דייר שלא הרחיב בניכוי עלויות שלא הוציא בגין הבניה וכו`. בברכה, נרי...
המשך תשובה