שלום. בחוזה פינוי בינוי רשום: מס רכוש שחל על דירת הבעלים (ככל וחל) ישולם על ידי הבעלים. האם כך מקובל?

לא. זה אינו מקובל.
מקובל שכל המיסים בעסקה חלים על היזם ובעלי הדירות אינם נושאים בתשלום. יחד עם זאת סוגית הבירור אם קיים או לא קיים מס רכוש פשוטה יחסית. ניתן לפנות לרשות המיסוי עם פרטי הנכס והבעלים ולקבל תשובה + אישור על קיום או היעדר מס רכוש. בהצלחה!
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כל חתימה צריכה להיות עם תאריך וכך כל הסכם. ייתכן והיזם לא חתם עדיין כי לא הגיעו לרוב הנדרש ועל כן לא הוסף התאריך של חתימת היזם . בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן וש...
המשך תשובה