שלום וברכה, קיבלתי תשובה בקשר לכדאיות הוצאת היתר בגג לפני פינוי בינוי, והסתייגת בקשר לת"מא 38-2, ששם זה לא כדאי ואפילו סיכון להפסד, אם תוכל להסביר יותר מה הסיבה להבדל הזה, ואיך אוכל לדעת האם אני מסתכן בזה. תודה רבה על העבר ועל העתיד

לא מספיק זוכר שאלתך. מוזמן ליצור קשר פרטני בטלפון למשרדנו כדי שנוכל לסייע לך עם המשך התשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ראשית, היטל השבחה אמור לחול על המוכר דירה ולא על רוכש הדירה כך שאם יהיה היטל השבחה זה על המוכר. שנית, כתבת באותו משפט גם פינוי בינוי וגם תמ"א. מדובר שני מסלולים שונים כך שלא ברור למה התכוונת. מכל מקו...
המשך תשובה