שלום, אישה מבוגרת לא מעוניינת לחתום על חוזה לתמ"א 38 אולם גם לא מתנגדת. החוזה נחתם כבר ע"י רוב הדיירים ועבר, להבנתי, את רוב ההליכים מול שאר הגורמים. האם הקבלן מחויב לתת לה את מה שמקבלים שאר הדיירים שחתמו (כגון: ממ"ד, תריסים חדשים, מרפסת שמש וכד')? אציין גם, שהיזם לא היה איתה בקשר מכל סוג שהוא במשך שנים. תודה.

התשובה היא כן.
בכבוד רב,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מאוד תלוי בגודל הפרוייקט ובנכונות הדיירים לחתום.. אפשר שהסמכות תהיה אצל עו"ד הדיירים ואפשר שתהיה אצל הנציגות ואפשר שתהיה גם וגם. אם אינכם סומכים על עוה"ד בנקודה זו, זו באמת בעיה. ...
המשך תשובה