היי שלום לסבתי בגיל 85 והייתה דירה על שמה ,ולפני כ8חודשים העבירה את הדירה על שמי . והיא ועדיין מתגוררת בדירה במצטבר גרה שם כ 50 שנה , פג תוקף ההסכם פינוי בינוי ,ואני דרוש מהיזם על מנת לחתום הסכם חדש מולי להעביר אותי ואת סבתי לדירה חלופית על פי שווי התמורה העתידית ( לקנות לי דירה אחרת במקום אחר במקום ולא להמתין לסיום הפרויקט ) שאלתי האם אני יכול דרישה זאת מהיזם על פי חוק ?

עפ"י החוק הקשיש אמור להיות הבעלים של הדירה. זה לא המקרה המתואר בדבריך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נכון, בגלל זה שאלתי האם אני יכול לדרוש מהיזם כאשר סבתי מתגוררת עמי בדירה מזה כ-8 חודשים (שהדירה על שמי) ו-כ40 שנה מצטבר היא מתגוררת בדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כאשר ממנים בעל מקצוע בכלל ועורך דין בפרט צריך לעשות תיאום ציפיות ולהגדיר תפקידים וציפיות מבעל המקצוע. לעיתים הלקוחות מבקשים מעוה"ד לערוך מכרז יזמים ולעיתים הלקוחות מתעקשים למנות בעצמם את החברה היזמי...
המשך תשובה