שלום לכם, העיריה חייבה אותנו בהיטל השבחה על דירתנו. הגשנו חוות דעת של שמאי מטעמנו, והנושא הועבר לשמאי מכריע. כעת העיריה מגישה ערר על קביעתו, ואנו נדרשים להשיב תוך 30 יום. מה יקרה אם לא נשיב על כך? בכוונת בעלי הדירות בבנין להרוס אותו ולבנות חדש במקומו (תמ"א 38/2).

אני לא מבין מדוע זה נופל לפתחי הדיירים. על היזם ועורכי דינו לטפל בזה. ראוי להגיש תגובה בכל מקרה אם כי ראוי להתייעץ בזה עם עורכי דין המייצגים בהליכי ערר של היטלי השבחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הגג אינו מוצמד באופן אוטומטי לדירתך. הצמדת הגג לדירתך היא תוצאה של אם בעלי הדירות בבניין חתמו לך על הסכמה להצמדה. אתם כבעלי הדירות בבניין יכולים לבקש כל דבר מהיזם אבל השאלה היא לא אם אתם יכולים לבק...
המשך תשובה