הבניין שלנו עבר הליכים להיתר פינוי בינוי בניין יש מי מחסן קטן שהקבלן רשם זכויות ע״ש החברה לפני עשרות שנים . החברה ככל לא פעילה עשרות שנים . הקבלן ויורשיו נפטרו (אך אותר יורש מדרגה שלישית או רביעית ) בהיתר הוגש מחסן לבניה בבניין כדוגמת זה הקיים שיעבור לזכות החברה/היורשים האם בכוחו של המפקח על הבתים המשותפים לתת פס״ד שיתיר את ההיתר והתהליך ומקביל יסדיר את התהליכים המסחריים עם היורשים כרגע זה הדבר היחיד שמעכב את הפינוי ובינוי

יש בכוחו של המפקח לתת פס"ד. לא בטוח שהפס"ד יסדיר הזכויות אך הוא עשוי לאפשר המשך התהליך מול החברה. יכול להיות גם שהמפקח ישלח אתכם לביהמ"ש המחוזי להסדיר הזכויות או להחיות החברה, אם היא לא בחיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לצורך הגשת תב"ע 60% לצורך הגשת תביעה- 80% מהמתחם בכפוף לכך שבכל בניין יש לפחות 2/3. אחוז זה עומד להיות מתוקן בימים אלו בהצאת חוק להורדת האחוז הנדרש במתחם לכדי 2/3. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחל...
המשך תשובה