שלום, שאלה: האם רשאי בעל דירה להיות גם היזם בהליך פינוי בינוי בבניין מגוריו? האם אין כאן ניגוד עניינים?

בהחלט יש חשש לניגוד עניינים. מצד שני יש גם יתרון שהוא ירצה שהכל יסתיים בצורה מיטבית.
אני חושב שהחיסרון גדול יותר אבל זה לא בלתי חוקי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ראשית לפני שממהרים, כדאי להתייעץ עם עו"ד בתחום ההתחדשות. יכול להיות, תתפלא, שאביך חתם על ניירת תקינה וההסכם בסדר. אם לאחר קריאה של מומחה בתחום תגיעו למסקנה שצריך לבטל, אז יש כמה וכמה דרכים (הליך משפטי...
המשך תשובה