יש לי חצי דירה במקום אחר ודירה במתחם פינוי - בינוי. אני בן 70 ואשתי 68 וארצה דירה חלופית. או קבלת כסף לרכישת דירה חלופית. איזה מיסים אצטרך לשלם?

השאלה היא מה היה גילך במועד החתימה של הדייר הראשון במתחם ולא מה גילך היום. אם לא היית בן 70 במועד זה לא תוכל להינות מהפטורים ותיאלץ לשלם מיסים מלאים - שבח במכירת הדירה הישנה, רכישה ברכישת הדירה החליפית ואולי מיסים נוספים. מציע לך לא להיכנס לעסקה כזו ללא ליווי של מומחה מס בתחום זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כן. אין קשר. אתה אמור לקבל תמורה כמובן על הגג אבל בהחלט שאפשר יהיה לתבוע אותך אם יושג רוב ויתר התנאים. בהצלחה...
המשך תשובה