ברור שהדירה שאקבל לאחר הפרויקט היא בעלת ערך גבוה יותר מקודמתה באותו בניין. האם בגין עליית ערך זו יחולו עלי מיסים כלשהם ? ואם כן האם ניתן לדרוש מהייזם התחייבות בחוזה הפינוי-בינוי שהוא יכסה כל עלויות מסוג זה ? תודה !
איתן שלום,
בעסקת פינוי בינוי ישנם פטורים ייעודים שמטרתם לפטור את חבות מס השבח בגין העלאת שווי הדירה בין ערך הדירה הנוכחי לערך הדירה החדשה.
במקרים בהם הבעלים אינו זכאי לפטור הקיים בחוק יש להסדיר את השאלה מי נושא בתשלום מס השבח, ככל ויחול.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם בהיתר- יתייחסו לזה כאל 2 דירות נפרדות. אם ללא היתר או הסכמת הדיירים, זה לא ייספר לצורך חישוב הצפיפות בדוח השמאי של רשויות התכנון ועל כן עניין למו"מ והסכמה של השכנים (שבדר"כ מתנגדים) והיזם לתת לך את...
המשך תשובה