שלום אני חתום בהסכם פינוי בינוי כרגע חודש וחצי לפני יציאה מהבניין לטובת הריסה. חתמתי על מסמכי הליווי, בחירת דירה ושווי שכ"ד מתוך פחד להיחשב כדייר סרבן. הבעיה היא שהשמאי נתן הערכה נמוכה מאוד לשכר הדירה ואני אאלץ להוסיף כל חודש 1000 ש"ח כדי להשלים. את היזם זה לא מעניין והוא ניתק איתי קשר כמו גם הנציגים והעו"ד. האם עצם היותי ללא הכנסה כרגע ובלי יכולת לספק ערבים או ערבויות לשכר דירה נחשב כדייר עם נסיבות מיוחדות והאם מותר ליזם לשלם פחות שכ"ד ולפנות אותי מהבית לפני שמצאתי דיור חילופי או לתבוע אותי על עיכוב בגלל זה?

לא לשאלה הראשונה. כן לשאלה השניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בניה ללא היתר וללא קבלת הסכמה מיתר בעלי הדירות עלולה להיות בעייתית גם מכיוון השכנים שלך. לכאורה אם השטח עליו בנית אינו שלך או לא ניתנה לך הרשאה אז גם לכאורה אין הסכמה לתת לך תמורה נוספת. במסגרת מו"מ ...
המשך תשובה