קיבלתי הצעה לחתום על הסכם פינוי-בינוי בבניין שלנו. היזם מבטיח דירה גדולה ב-20 מ"ר מהנוכחית ומרפסת, אבל לא מציין זמנים ברורים לביצוע. חלק מהשכנים כבר חתמו בהתלהבות. האם מומלץ לחתום בשלב הזה או שכדאי לדרוש יותר פרטים ותנאים? מה הסיכונים שאני צריך לקחת בחשבון לפני חתימה?

בלתי אפשרי להמליץ אם לחתום או לא לגבי הסכם שלא ראינו. בהחלט שצריכים להיות לוחות זמנים. יש לכם עו"ד דיירים מומלץ להתייעץ איתו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כאשר ממנים בעל מקצוע בכלל ועורך דין בפרט צריך לעשות תיאום ציפיות ולהגדיר תפקידים וציפיות מבעל המקצוע. לעיתים הלקוחות מבקשים מעוה"ד לערוך מכרז יזמים ולעיתים הלקוחות מתעקשים למנות בעצמם את החברה היזמי...
המשך תשובה