מי יכול ליצג את בעלי הדירות שלא חתמו ליזם? צריך לקחת עו"ד בנפרד? אנחנו מתנגדים מפני שרוצים תכנית שונה, חתמנו לנציגות ועכשיו הנציגות טוענת שלא מייצגת אותנו כי לא חתמנו זאת אומרת שנאלץ לחתום על מה שלא טוב לנו .

אין תשובה נכונה אחת אבל נראה שיש חוסר אמון ביניכם ובין הנציגות . אם יש לכם רוב וביכולתכם להשפיע ולקדם ישיבת דיירים ובדיקת הנציגות והרכבה כדי לשפר את האמון ביניכם ובין הנציגות עשו זאת. ואם אתם בודדים או מיעוט קטן אני לא חושב שאם תקחו עו"ד זה יפתור את הבעיה רק יעצים אותה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא כדאי. העברה במתנה תהיה תאונת מס ורוב הסיכויים שהמס שתצטרכו לשלם בגין עסקת הפינוי בינוי יהיה גבוה יותר ממס הרכישה שתצטרך לשלם אילו ההעברה אליך לא תהיה במתנה. ממליץ מאוד לגשת לייעוץ פרטני אצל מומח...
המשך תשובה