בוקר טוב, יוזמת פינוי בינוי ברמת השרון. מה אחוז הדיירים שצריכים לתת הסכמתם בכדי להתחיל בהליך מול העירייה? בברכה

אם אתה מגדיר תחילת תהליך כ פתיחת תיק /בירור זכויות/ הכנת מסמכי תב"ע עקרוניים אז יש עיריות שמבקשות 50% ויש עיריות שמבקשות 60%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
על מנת לקבל זכויות שימוש עליכם לקבל הסכמה בכתב מכל בעלי הדירות בבניין ורק אז תוכלו לדרוש תמורה מתאימה עבור זכויות השימוש בגג. סגירת מרפסת ללא היתר דווקא עלולה להחליש אתכם משפטית משום שבהליך משפטי נ...
המשך תשובה