שלום. מהו התאריך הקובע איזה אחוז ההסכמה דרוש לפרוייקט פינוי בינוי - האם נכון כי האחוז ההסכמה הדרוש הוא האחוז ההסכמה שהיה דרוש בתאריך בו הדייר הראשון חתם על על ההסכם? (באותו אופן כמו שזכויות הקשיש נקבעות לפי התאריך בו הדייר הראשון חתם על ההסכם) האיזה חוק וסעיף אפשר למצוא מידע מדויק על כך תודה

למינוי נציגות 51% (ביום המינוי)
לתכנון- 50% (ביום ההגשה)
לתבעת סרבנים 66.67% (ביום התביעה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אפשרי לתבוע ולמנות מממונה שיחתום בשמו. אפשרי גם תביעה כספית. נדירים מאוד מאוד מקרים שבהם מתקבל פס"ד והדייר עדיין מסרב להתפנות. בכבוד רב, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כה...
המשך תשובה