רציתי לשאול - בבניין של אימא שלי מתחילים בפינוי בינוי. השאלה הדירה רשומה על שם אבי ז"ל עדיין לא העברנו את הדירה ע"ש אימא. האם עדיף להשאיר את המצב ככה ואז אימא נחשבת דייר מוגן או עדיף להעביר את הדירה ע"ש אימא ולקבל את הזכויות של גיל 70? אם הדירה לא רשומה על אימא אז היא נחשבת בעלים?

אין שום קשר בין ביצוע פעולות הרישום בטאבו לזכויות דייר מבוגר או זכויות דייר מוגן. יש לרשום הצו בהקדם. אמא לא בעלים אך היא "זכאית להירשם כבעלים" מכוח צו היותה יורשת של אביך המנוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
העובדה שלא חתמת לא אומרת שאינך זכאי לקבל לעיון את ההסכם והמפרט לצורך בדיקה. פנה לעו"ד הדיירים ובקש החומר. לא יודע לומר לך אם "יש משהו" בדרישות שלך. בסופו של דבר צריך לראות את התוצר המוגמר המוצע לך וה...
המשך תשובה