מה מעמדו של דייר שכל הבניין שלו חתם על ייפוי כוח לעורך דין אבל הוא לא? ממה הוא "לא נהנה" מחתימת ייפוי הכוח? מה חל או לא חל עליו?

חתימה לעו"ד זה חלק ממהלך תקין של התנהלות. אם נעשה תהליך תקין ונבחר עו"ד זה פחות נכון להוציא עצמך מהכלל אלא אם אתה מתנגד לפרוייקט. אם כל דייר יקח לעצמו עו"ד ולא יהיה עו,ד אחד שמרכז את הדברים זה עלול לתקוע את הפרוייקט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. בזמן הפינוי את אמורה לקבל דמי שכירות, כך שלא ברור לי מדוע תהיה הנכס יהיה "לא שמיש עבור שכירות" 2. דירתך החדשה תהיה שווה יותר מדירתך הישנה כך שלא ברור מדוע את מדברת על "ירידת הערך של הנכס". ...
המשך תשובה