מניסיונך מה קורה אם יצטרכו ללכת עם הקבלן שעושה לנו פינוי בינוי לבית משפט, כרגע הוא מחתים על חוזה, מי ישלם את העלויות? אולי צריך ערבות כספית לניהול משפט? האם יש מצב שהדיירים יפגעו מזה?

אכן רצוי לבקש ולקבל ערבות בנקאית למקרה של מחלוקת משפטית. אציין שרוב היזמים לא מסכימים לכך. זה יהיה חלק מהמו"מ שתנהלו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אפשרי שתבחני את האפשרות לבנות תוספת+ ממ"ד. אם זה כדאי או לא- עלייך להתייעץ עם שמאי. במידה ותרצי המלצות לגבי תוספות כנ"ל- היעזרי באדריכל המכיר את הרשות המקומית. בכל מקרה, הפורום הזה נועד לסיוע, הסבר ...
המשך תשובה