קבוצה של דיירים שלקחה עו"ד משלה ולאחר מו"מ צריך ליצור נספח גובר. על מי מוטל ליצור את הנספח עו"ד יזם או עו"ד שלהם?

אם הקבוצה לקחה עו"ד נוסף אז הקבוצה אמורה לדעת מה השירות שהיא מקבלת מהעו"ד. אם השירות כולל הכנת נספח או לא כולל הכנת נספח להתייחסות היזם/ב"כ היזם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מאוד משתנה. תלוי בהחלטה עצמה ובתנאים של ההחלטה וברשות המקומית.אל תשכחי שלאחר מיכן צריך עוד להגיש בקשה להיתר בניה ברשות המקומית וזה מאוד תלוי גם ביעילות של הרשות המקומית. יכול לקחת בין שנה ל - 3 שנים ע...
המשך תשובה