אני עומד להשכיר דירה שבבעלותי, הנמצאת בתהליכי תמ"א 38\2 (פינוי בינוי). מה עלי להכניס בחוזה ההשכרה בנושא זה?

שהדייר יפנה בתוך X ימים מרגע שתינתן הודעת פינוי ולהתאים את הסנקציה המושתת עליך כבעל דירה בגין אי פינוי על השוכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש פטור לדירה בפינוי בינוי. יש פטור אישי נוסף לדירת ירושה. בוודאי שאין לבצע העברות במתנה משום שזה פוגע בפטור. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות` ...
המשך תשובה