יש לי דירה בת 50.15 מ"ר + חמישית מכלל זכויות הרכוש בבנין, כולל זכויות הבניה וכיו"ב. מהי התמורה הראויה המקובלת?

לא ניתן לענות על בסיס הנתונים. תמורה ראויה צריכה להיבחן ביחס לתב"ע, ביחס לצפיפית הקיימת, ביחס לגודל המגרש הקיים, ביחס למטלות הציבוריות בתב"ע, ביחס לכדאיות של העסקה, ביחס לנתונים של יתר הבעלים בבניין, במתחם וכו'.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם סבורה שנגרמה לדירתך ירידת ערך בשל הגורמים המתוארים בפנייה שלך, תוכלי לשקול הגשת תביעה לפי סעיף 197 לחוק המקרקעין. יש להיוועץ כמובן פרטנית עם עו"ד בעניין הסיכויים, הסיכונים והעלויות. ...
המשך תשובה