שלום, האם יתכן שיש לי מרפסת גג חוקית (עם היתר בניה), אך לא רשומה בטאבו. והקבלן של פינוי בינוי אינו מוכן לחשב אותה כמטרים עבור פינוי בינוי. האם הוא יכול להתעלם ממנה, או שזו עילה מספקת עבורי להתנגד בבית משפט?

על החלק הבנוי בהיתר בוודאי שאתה צריך לקבל. על החלק שלא בנוי ולטענתך אמור להיות צמוד לדירתך, יהיה עליך להוכיח שזה אכן שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הנציגות צריכה לקבל החלטה בנושא. כל החלטה לגיטימית: 1. ללכת רק עם פלג א` או רק עם פלג ב`. 2. לאפשר לכל דייר/בניין/ הבחירה בפלג א` או בפלג ב`. 3. להפסיק התקשרות וללכת למשרד אחר....
המשך תשובה