שלום רב. אם יש פרויקט של 3 בניינים. כל בניין 10 דיירים. שני בניינים חתמו מאה אחוז והשלישי כמעט חצי. מה הסטטווס?הפרויקט יכול להתקדם?

אפשר לקדם תב"ע כאשר העיריה תהיה מגישת הבקשה. אבל לא ניתן יהיה לקדם היתר בניה הכולל את הבניין שבו חסרות חתימות. אולי העיריה תסכים להחריג את הבניין החסר לתת מתחם ואולי לא. תלוי בהיתכנות תכנונית, ביצועית, כלכלית וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הכוונה היא שהשטח של הדירה החדשה שתקבל בבניין החדש יהיה X מטרים ובנוסף לכך מרפסת וחניה. אם תקבל גם מחסן אז זה יהיה בנוסף למטרים שהובטחו לך. מדידת השטח תיעשה בהתאם לחוק. בברכה, נריה כהן, עו"ד רא...
המשך תשובה